Jak produktywnie spędzić czas, nie ruszając się z domu?

Because he's as amazing as everyone makes him out to be. In my 20s, and his books change the way I look at the world and my life.



Jestem osobą ambitną, ale leniwą. Od jakiegoś czasu już myślę nad porządną zmianą siebie i swojego nastawienia, dlatego przeglądałam internet w poszukiwaniu jakichś wskazówek, ale i to poszło na marne. Po dłuższych namysłach doszłam do wniosku, że można spędzić produktywnie czas i nie zrobić ani kroku poza domowe progi.
W tym poście będzie przeważał internet, ale nie jest on taki straszny, jakiego go malują.

1. Wyłącz telewizor.

Możesz jedynie włączyć sobie muzykę. Nie ma czasu na bezsensowne gapienie się na głupie programy.

2. Nie wchodź co 5 min na fejsa.

Portale społecznościowe przed tobą nie uciekną, a pisanie ze znajomymi tylko zabierają twój cenny czas.

3. Zaplanuj sobie przyszłość!

Osobiście jestem w takim wieku, że muszę powoli myśleć o swojej przyszłości. Przez całe życie nie wiedziałam, co chcę robić w życiu, nie miałam pomysłu na siebie. Dopiero ostatnio stwierdziłam, że biorę się za przeglądanie różnych szkół. Ku mojemu zaskoczeniu, znalazłam sporo propozycji, które mnie zainteresowały.

4. Porady w różnej formie!

Niektórzy uważają oglądanie filmów na youtube za marnowanie czasu, ale tak naprawdę przeglądając je można natknąć się na wiele pomysłów np. na makijaż, który można wykorzystać w przyszłości.

5. Ugotuj coś!

Moja mama nigdy nie lubiła kuchni, ale ostatnio wpadła w wielki szał gotowania. Ogląda i czyta różne przepisy i próbuje w kuchni. Pomagałam jej w kilku daniach na święta i stwierdziłyśmy, że gotowanie nie jest takie złe, jak myślałyśmy.

6. Nigdy nie zajmuj się kilkoma rzeczami naraz. 

Lepiej wyznaczyć sobie jeden cel, wykonać tą jedną rzecz, a dopiero potem zacząć następną. Niby wydaje się, że zaoszczędzimy wtedy czas, ale tak naprawdę tylko zamieszamy się we wszystkich obowiązkach.

7. Seriale? Książki?

Tak, jak zaznaczyłam w punkcie wyżej - lepiej oglądać jeden serial i zaprzątać sobie głowę tylko tym jednym, żeby nie tracić większości czasu na oglądanie odcinków 20 seriali naraz. To samo tyczy się książek!


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Moim drugim imieniem jest różnorodność, więc na tym blogu będą pojawiać się różne posty o różnej tematyce. Zapraszam!

3 komentarze

  1. Jak jestem w domu to uwielbiam gotować, w ten sposób nie tylko mogę zająć się czymś kreatywnym ale także zadowolić moją rodzinkę :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedy jestem w domu planuje sobie wszystkie dni po kolei i zapisuje rzeczy które muszę zrobić/kupić w tym miesiącu.
    sandra-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam bawić się z psem bądź wyjć z nim na spacer, spotkać się z bliskimi a w nocy snuć plany na przyszłość

    www.bykocur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.