Jak sprawić, by 2016 był szczęśliwy + podsumowanie 2015.

Firework Photography by Kenneth Keifer on Flickr:


Ostatnio ze względu na nadchodzący 2016r. wszędzie mówi się o postanowieniach noworocznych, nawet na facebooku jest mnóstwo wydarzeń z tym związanych. Ale jak każdy z nas wie - ciężko idzie spełnianie ich. Jak się zmotywować do działania? Jak sprawić, by ten rok był lepszy?

Odpowiedzi na te pytania wydają się trudne, ale w praktyce trzeba tylko chcieć cokolwiek zmienić. Ja stwierdziłam, że wywieszę swoje postanowienia gdzieś w widocznym dla mnie miejscu w pokoju. W ten sposób one same będą mi o sobie przypominały.

Moim priorytetem na ten rok jest lepsze zapoznanie się z nowymi znajomymi w nowej szkole po wakacjach i trochę weselsze patrzenie na świat. Jestem osobą, którą dużo rzeczy i zachowań denerwuje i wprowadza w dziwny stan wewnętrznego wkurwienia i może przez to odrzucam dużą ilość osób. Postaram się zapoznać z nowymi znajomymi, zamiast szukać od razu ich wad. W tej chwili nie mam dużego wyboru w osobach, z którymi chciałabym nawiązać jakieś większe znajomości, głównie dlatego, że osoby w moim wieku mają w głowach totalną pustkę naokoło wielkiego napisu UŻYWKI, czego ja po prostu nie toleruję.

Ale do rzeczy! Jak sprawić, by 2016 był lepszy od poprzednich?
Według mnie wystarczy patrzeć pozytywnie na świat i to jest chyba priorytetem w tej sprawie. Osobiście polecam medytowanie i jogę. To może się wydawać bardzo... kobiece? dziecinne? nieodpowiednie? Ale tak nie jest. Joga i medytowanie są stworzone dla wszystkich, niezależnie od tego, jakiej jesteście płci, ile macie lat, ile ważycie. Odświeżają umysł i odprężają.

Kolejną rzeczą jest robienie tego, czego się kocha. Jeżeli kochasz rysować - rób to! Jeżeli kochasz podróżować - zaoszczędź trochę pieniędzy i leć, gdzie ci się tylko podoba. Dobrą inicjatywą są wycieczki szkolne, jak i kółka zainteresowań i zajęcia pozalekcyjne. Niby takie proste, a jednak zmienia życie.

Po trzecie, trzeba żyć w zgodzie ze swoimi najbliższymi i nie robić sobie wrogów. Uważam, że spędzanie wolnego czasu ze znajomymi jest świetnym odstresowaniem się.

Mój 2015 był całkiem niezłym rokiem, nie narzekam. Mimo tego uważam, że mogłabym zmienić kilka rzeczy, aby 2016 był jeszcze lepszy i żebym była z siebie dumna w 100%.

A wy, jakie macie postanowienia noworoczne i jak oceniacie swój poprzedni rok?

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Moim drugim imieniem jest różnorodność, więc na tym blogu będą pojawiać się różne posty o różnej tematyce. Zapraszam!

2 komentarze

  1. Widzę, że mamy ze sobą wiele wspólnego. Także nie trawię osób, które krążą wokół znaku UŻYWKI...
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, spełnienia wszystkich marzeń oraz samych sukcesów (również w blogowaniu) :)
    http://takpoprostuzyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy i pomocny post:) na pewno zacznę zaglądać regularnie na twojego bloga

    zparaszam do mnie, na moim blogu nie ma typowych imaginow tylko bardziej opowiadania, przeczytaj a może ci się spodoba i zostawisz po sobie komentarz:) mericessaopowiada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.