MeetPrintable #1: Świąteczne tagi.

Jako, że całkiem nieźle radzę sobie jako początkujący grafik komputerowy, (a przynajmniej z tymi programami, którymi dysponuję w tej chwili) pomyślałam, że może rozpocznę na blogu serię Printable. Ostatnio bardzo modne są tzw. "printables". Aby wam mniej więcej jasno i przejrzyście wyjaśnić o co chodzi... są to takie gotowce, które możemy wydrukować np. gotowe kalendarze z różnymi motywami itp. Bliżej się z tym zapoznacie, jeśli wpiszecie np. "printable calendar" w google lub pinterest.
Dzisiaj mam dla was świąteczne tagi, które robiłam sama dla siebie, ale tak się w to wkręciłam, że zrobiłam ich nawet więcej. Możecie je użyć np. do przywiązania ich do prezentu jako imienne tagi.

 
 
 

 

 

 

 

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Moim drugim imieniem jest różnorodność, więc na tym blogu będą pojawiać się różne posty o różnej tematyce. Zapraszam!

0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.