Anorektyczki i te inne.



Kiedyś internet opanowywała moda na bycie chudym i fit, teraz przyszła pora na większą wagę. Oczywiście bycie fit dalej jest w modzie, ale mam wrażenie, że trochę mniej się przebija. 

Coraz częściej spotykam się z "facet nie pies - na kości nie poleci", "jesz coś wgl?", "jezu, anorektyczko, wyglądasz okropnie". Pomijam już to, że społeczeństwo nie rozumie, że chuda  anorektyczka. Akurat w tym temacie mogę się wypowiedzieć w stu procentach, bo sama jestem chuda i mnie tak nazywają. Anoreksja to choroba psychiczna, choroba umysłu. Ja nie wybrałam tego, że jestem chuda, to przyszło do mnie same. Potrafię jeść, jeść i jeść, cały dzień. Oczywiście, mam też takie dni, kiedy nie jem zupełnie nic, ale to tylko w wypadku choroby. Każdy czasem traci apetyt.
Mało tego, mam nawet zrobione badania. Lekarz kazał mojej mamie powiesić wyniki na lodówce, bo ona cały czas twierdzi, że jednak jest coś ze mną nie tak. Wyniki mam perfekcyjne, nie brakuje mi niczego. Jem, a nie chudnę, ani nie tyję. 
I wcale nie chcę się teraz chwalić, żebyście mi wszystkie zazdrościły. Denerwuje mnie to, że jestem nazywana anorektyczką albo to, że zarzucają mi, że nic nie jem.

Nienawidzę zazdrosnych bab, które potrafią posunąć się nawet do podważania kobiecości chudej osoby. Od kiedy, kur.., kobiecość od tego zależy. Kobiecością nie są ani fałdy tłuszczu na brzuchu, ani wystające żebra. Ja sama nie lubię patrzeć na chude i niewysportowane dziewczyny. Przerażają mnie takie. Pasuje mi, jak są chude i wysportowane, bo to wtedy wygląda inaczej. Ale nie zamierzam nikogo obrażać, bo nie jestem upośledzona (to też się idealnie wpasowuje do mojej notki na temat mowy nienawiści).

Bardzo dużo ludzi twierdzi, że wygląd to nie wszystko, co jest błędnym stwierdzeniem i nigdy nie powinno coś takiego istnieć. Oczywiście to nie znaczy, że jak ktoś jest gruby to go nikt nie pokocha. Każdy ma inne wymagania i inny ideał. Ale wygląd to pierwsze co widzimy, kiedy spotykamy człowieka. Nie ukrywajmy, że zawsze szukamy wad i zalet, więc i na wygląd zwracamy uwagę.

Jeszcze się taki nie urodził, co by nie zwracał uwagi na wygląd.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Moim drugim imieniem jest różnorodność, więc na tym blogu będą pojawiać się różne posty o różnej tematyce. Zapraszam!

1 komentarze

  1. Moim zdaniem gdyby ludzie byli sami chudzi lub tacy przeciętni swiat byłby nudny. Właśnie jest on ciekawy dzięki roznorodnosciom. oczywiście z umiarem. Nie do końca zgodzę się z tym co napisałas.
    yukinephoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.